OPAK – med engasjerte rådgivere i front
Vi vet at våre råd har stor betydning. Derfor strekker vi oss alltid for å sikre at leveransen til kunden er den aller beste, en holdning som er grunnleggende i OPAKs kultur. I OPAK går vi aldri på akkord med egen faglighet. Vi viser igjen og igjen at vi leverer kvalitet. Det gir oss rom til å velge blant de mest spennende oppdragene. I kunderelasjonene våre, de store og de små, skapes det ekte engasjement fordi vi brenner for arbeidet vårt.
OPAK er rådgiveren som ikke er opptatt av hvor store vi kan bli, men hvor gode vi skal bli.
Vi tror at medarbeidere som føler seg faglig trygge blir de stødigste rådgiverne. For å skape et solid miljø for vekst og læring følges alle medarbeidere tett opp. Gjennom å satse på deres utvikling kan vi skryte av en kvalitetskultur som forplanter seg i alt vi gjør. Hjelpsomhetskulturen vår premierer spisse ører fremfor spisse albuer, og gjør tverrfaglighet mulig i praksis. Slik får hver eneste medarbeider mulighet til å bli den beste versjonen av seg selv på arbeidsplassen.
Vi ligger i front fordi vi tenker langsiktig og utover oss selv. Med vår kompetanse og løfteevne har vi en plikt til å gi videre der vi kan.
OPAK har like store planer for de neste 50 årene – som resultater fra de forrige 50.
OPAK. Med engasjerte rådgivere i front.